La Fundació Cruyff, la Fundació ”la Caixa” i la Fundació FC Barcelona inauguren el Cruyff Court Constantí

Constantí

27.04.22

El Cruyff Court Constantí és el tretzè dels quinze Cruyff Courts que la Fundació Cruyff inaugura a Catalunya, arran de la col·laboració amb la Fundació ”la Caixa” i la Fundació FC Barcelona per promoure l’esport com a via d’inclusió, cohesió i transformació social. En aquest cas, té també el suport de l’Ajuntament de Constantí.

Els Cruyff Courts són petits camps de futbol d’ús lliure per fomentar l’esport entre infants i joves amb l’objectiu d’inculcar, a través de les activitats esportives, valors com ara la responsabilitat, la superació personal, la integració, el joc en equip i l’educació en hàbits saludables per evitar el sedentarisme i prevenir l’obesitat infantil.

Els Cruyff Courts formen part d’un projecte social de la Fundació Cruyff i esdevenen plataformes de transformació social en barris desfavorits.