La donació potenciarà tant l’atenció als desplaçats interns com a les persones acollides a Espanya a causa del conflicte d’Ucraïna.
La donación potenciará tanto la atención a los desplazados internos como a las personas acogidas en España a causa del conflicto de Ucrania.

La Fundació ”la Caixa” destina 1,5 milions d’euros a la Creu Roja per atendre els desplaçats interns i els refugiats ucraïnesos

18.03.22

Aquesta partida permetrà reforçar tres línies d’acció: promoure la integració sociolaboral dels refugiats a Espanya; facilitar trasllats sociosanitaris de persones en situacions d’extrema vulnerabilitat, i atendre els desplaçats interns a la regió sud-oest d’Ucraïna i a la frontera amb Romania.

«Amb aquesta iniciativa volem donar suport a la tasca imprescindible de la Creu Roja al conflicte d’Ucraïna. Estem convençuts que aquest tipus d’aliances són la millor eina i la més eficaç per abordar una crisi humanitària que ens interpel·la i que exigeix el compromís i la solidaritat de tothom», ha explicat Antoni Vila Bertrán, director general de la Fundació ”la Caixa”.

Última actualització: 27 febrer 2024 | 12:46