La Fundació ”la Caixa” destina 2,6 milions d’euros a la lluita contra la pobresa infantil i l’exclusió social

12.01.22

En aquesta segona convocatòria del Programa d'Ajuts a Projectes d'Iniciatives Socials 2021, s'han seleccionat un total de 99 projectes que atendran més de 20.500 persones a tot el territori espanyol. A Catalunya, es dedicaran més de 250.000 euros per a 10 iniciatives que beneficiaran 4.242 persones en situació de vulnerabilitat.

El projectes triats se centren, principalment, en accions de suport socioeducatiu formal, no formal i de competències personals i familiars; així com d'atenció psicològica, emocional i d'empoderament personal juntament amb atenció social bàsica.

El president de la Fundació ”la Caixa”, Isidre Fainé, ha destacat l'especial importància de la convocatòria de pobresa infantil i exclusió social perquè “gràcies a ella, s'aconsegueix empoderar i donar eines a col·lectius vulnerables amb la finalitat de fomentar el seu creixement en moltes de les seves facetes vitals, des de la més personal fins a la professional, aconseguint, així, trencar la bretxa social existent, agreujada per les conseqüències de la Covid-19”.