Projecte Bailar La Danza Sin Verla. Asociación Compañía Danza Vinculados. Granada.  Convocatòria programa Art for Change de la Fundació ”la Caixa”.
Proyecto Bailar La Danza Sin Verla. Asociación Compañía Danza Vinculados. Granada. Convocatoria programa Art for Change de Fundación ”la Caixa”.

El 2022 arrancaran 19 projectes artístics per a la transformació social de col·lectius vulnerables en el context pandèmic actual

21.12.21

El programa Art for Change de la Fundació ”la Caixa” llança una nova edició de la seva convocatòria en el context actual de pandèmia i ofereix, un any més, ajuts a projectes de diferents disciplines artístiques que començaran a funcionar al gener.

La revolta escènica del liti és un dels cinc projectes seleccionats a Barcelona, de creació teatral en l’àmbit de la salut mental, que comptarà amb la participació de pacients, famílies i personal sanitari.

Teatre Comunitari Barris i Pandèmia és una proposta multidisciplinària sobre la pandèmia del SIDA dels anys 80 a Barcelona, en base a testimonis de supervivents i familiars, records, prejudicis, mites sobre la malaltia, i reflexions comparatives amb la pandèmia del COVID-19.