Foto de família: Vuit fundacions, empreses i entitats socials han constituït l’aliança per combatre la solitud no desitjada en un pla pilot a Espanya. Formen part d'aquesta iniciativa: Aigües de Barcelona, Fundació ”la Caixa”, Capgemini Espanya, Fundació Cellnex, Creu Roja, Fundació Pimec, Fundació Tecnologies Socials TECSOS i Vodafone.
Foto de familia: Ocho fundaciones, empresas y entidades sociales han constituido la alianza para combatir la soledad no deseada en un plan piloto en España. Forman parte de esta iniciativa: Aigües de Barcelona, Fundación “la Caixa”, Capgemini España, Fundación Cellnex, la Cruz Roja, Fundación Pimec, Fundación Tecnologías Sociales TECSOS y Vodafone.

8 entitats presenten l’aliança per combatre la soledat no desitjada

10.12.21

Fundacions, empreses i la Creu Roja impulsen l’aliança per identificar i intervenir en situacions d’aïllament social i, per tant, de risc d’exclusió social.

Persones grans, joves, dones víctimes de violència masclista, famílies monoparentals són els col·lectius més exposats a aquesta problemàtica, que s’ha accentuat a causa de la pandèmia.

Un 22% de persones a Espanya ateses per la Creu Roja han patit soledat de manera continuada en aquests dos últims anys. El 54% reconeix que la situación els ha afectat emocionalment.

Etiquetes