Primera convocatòria del Programa d'Ajuts a Projectes d'Iniciatives Socials.
Primera convocatoria del Programa de Ayudas a Proyectos de Iniciativas sociales.

La Fundació ”la Caixa” destina 4,5 milions d’euros a l’atenció a l’envelliment, la discapacitat i la malaltia

08.11.21

L’any 2021 s'han seleccionat 216 projectes a la primera convocatòria del Programa d'Ajuts a Projectes d'Iniciatives Socials, que atendran més de 50.000 persones.

El president de la Fundació ”la Caixa”, Isidre Fainé, ha destacat que, a través del Programa d'Ajuts a Projectes d'Iniciatives Socials, es reflecteix “el compromís de la Fundació ”la Caixa” amb la societat, així com amb el treball de les entitats socials, al mateix temps que suposa una resposta a la bretxa econòmica i social ocasionada per la crisi sanitària de la Covid-19, especialment entre les persones més vulnerables”.