D’esquerra a dreta: el director territorial de Catalunya de CaixaBank, Jaume Masana; el director general de la Fundació ”la Caixa”, Antoni Vila;  l’alcalde de Manresa, Marc Aloy, i el regidor de Turisme i Projecció de Ciutat, Joan Calmet.
De izquierda a derecha: el director territorial de Cataluña de CaixaBank, Jaume Masana; el director general de la Fundación ”la Caixa”, Antoni Vila; el alcalde de Manresa, Marc Aloy, y el concejal de Turismo y Proyección de la Ciudad, Joan Calmet.

La Fundació ”la Caixa” impulsa el projecte Manresa 2022

Manresa

03.11.21

L’entitat hi farà una aportació de 300.000 euros, amb l’objectiu d’impulsar la iniciativa fins al 2023.

A l’acte de presentació del conveni han estat presents el director general de la Fundació ”la Caixa”, Antoni Vila, i l’alcalde de Manresa, Marc Aloy.

Última actualització: 27 febrer 2024 | 12:43