Amb el nou programa de beques de grau, la Fundació ”la Caixa” promou la igualtat d'oportunitats en l'accés a la formació universitària.
Con el nuevo programa de becas de grado, la Fundación ”la Caixa” promueve la igualdad de oportunidades en el acceso a la formación universitaria.

50 estudiants brillants amb escassos recursos econòmics obtenen les primeres beques de grau de la Fundació ”la Caixa”

03.11.21

El 20 % dels universitaris a Espanya necessiten suport econòmic per portar a terme els seus estudis. Amb aquest nou programa de beques, la Fundació ”la Caixa” pretén, precisament, promoure la igualtat d’oportunitats en l’accés a la formació universitària.

Tot i que tenen contextos de vida no sempre fàcils, els 50 joves becats s’han sabut superar en els estudis i han obtingut una mitjana de nota final de batxillerat o de cicle formatiu de grau superior de 9,74.

Els cinc becats catalans (Barcelona, Lleida i Tarragona) han pogut accedir a la Universitat Pompeu Fabra i Universitat de Barcelona.

A més de l’ajut econòmic, les noves beques també inclouen un programa de suport integral perquè els becaris puguin desenvolupar al màxim el seu potencial.