La presidenta del Govern de les Illes Balears, Francina Armengol, i el president de la Fundació ”la Caixa”, Isidre Fainé, signen el conveni marc d’Obra Social.
La presidenta del Gobierno de las Islas Baleares, Francina Armengol, y el presidente de la Fundación ”la Caixa”, Isidro Fainé, firman el convenio marco de Obra Social.

La Fundació ”la Caixa” destina més de 14 milions d’euros a acció social a les Illes Balears el 2021

Palma

08.10.21

La presidenta del Govern de les Illes Balears, Francina Armengol, i el president de la Fundació ”la Caixa”, Isidre Fainé, han signat a Palma un acord que recull la col·laboració entre aquestes dues institucions en matèria d’acció social, educativa, cultural i de recerca per a aquest any.

La Fundació ”la Caixa” destina 14,2 milions d’euros al desenvolupament de programes i activitats de l’entitat el 2021 i es compromet a augmentar aquesta inversió el 2022.

Amb aquest acord, la Fundació intensifica el seu compromís amb les Illes Balears i potencia els projectes socials dirigits a lluitar contra la pobresa infantil i a facilitar la integració laboral de col·lectius vulnerables.

«La crisi de la COVID-19 ha tingut un impacte molt directe en el benestar de les persones més vulnerables. Per això, un dels nostres objectius prioritaris aquest any és intentar pal·liar les conseqüències que ha tingut la pandèmia en la vida dels ciutadans impulsant els programes socials, educatius i culturals de la Fundació. Són projectes que fa anys que desenvolupem a les Balears amb molt bons resultats i amb un efecte transformador contrastat», ha explicat el president de la Fundació ”la Caixa”, Isidre Fainé.