Foto de família del president de la Generalitat Valenciana, Ximo Puig; el president de la Fundació ”la Caixa”, Isidre Fainé; el director territorial de CaixaBank a la Comunitat Valenciana, Xicu Costa; el director corporatiu de Territori i Centres de la Fundació ”la Caixa”, Rafael Chueca; el responsable territorial de la Fundació ”la Caixa” a Valencia, Álvaro Borrás; la delegada de la Fundació ”la Caixa” a Castelló, Soraya Casado, i la delegada de la Fundació ”la Caixa” a Murcia i Alacant, Lourdes Toribio.
Foto de familia del presidente de la Generalitat Valenciana, Ximo Puig; el presidente de la Fundación ”la Caixa”, Isidro Fainé; el director territorial de CaixaBank en la Comunitat Valenciana, Xicu Costa; el director corporativo de Territorio y Centros de la Fundación “la Caixa”, Rafael Chueca; el responsable territorial de la Fundación “la Caixa” en Valencia, Álvaro Borrás; la delegada de la Fundación “la Caixa” en Castellón, Soraya Casado, y la delegada de la Fundación “la Caixa” en Murcia y Alicante, Lourdes Toribio.

La Fundació ”la Caixa” referma la seva acció social a la Comunitat Valenciana amb un pressupost de més de 32 milions d’euros el 2021

València

17.06.21

El president de la Generalitat Valenciana, Ximo Puig, i el president de la Fundació ”la Caixa”, Isidre Fainé, han signat un conveni marc que recull la col·laboració entre totes dues institucions per al 2021.

La Fundació ”la Caixa” destinarà 32,5 milions d’euros al desenvolupament de programes i activitats de l’Obra Social durant aquest any.

Amb aquest acord, l’entitat intensifica el seu compromís amb la Comunitat Valenciana i potencia els projectes socials dirigits a la lluita contra l’exclusió i a facilitar la integració laboral de col·lectius desafavorits.

Els treballs de construcció de CaixaForum València, que avancen segons el calendari previst, estan centrats actualment en l’aixecament d’estructures. La inauguració és prevista per a l’estiu del 2022.

«La pandèmia de la COVID-19 va marcar l’any 2020, i els efectes de la crisi econòmica i social derivada perduren actualment, Davant d’aquest escenari, la Fundació ”la Caixa” ha multiplicat els seus esforços per donar resposta a l’impacte de la pandèmia en les persones més vulnerables també al llarg del 2021 amb l’objectiu de no deixar a ningú enrere», ha explicat Isidre Fainé, president de la Fundació ”la Caixa”.

D’altra banda, el president de la Generalitat, Ximo Puig, ha destacat que «la històrica tasca que duu a terme la Fundació ”la Caixa” a la Comunitat Valenciana adquireix actualment una rellevància encara més gran perquè incideix sobre col·lectius especialment vulnerables als quals la recuperació de la pandèmia no pot deixar enrere».