Més de 55.000 persones van ser les beneficiàries dels 123 projectes seleccionats el 2020 en el marc del Programa d’Ajudes a Iniciatives Socials de la Fundació ”la Caixa”. ©Shutterstock Alonafoto

La Fundació ”la Caixa” va destinar més de 3,2 milions d’euros a l’impuls de projectes socials dirigits a les persones més vulnerables davant la crisi de la Covid-19 a Catalunya

10.02.21

Més de 55.000 persones van ser les beneficiàries dels 123 projectes seleccionats el 2020 en el marc del Programa d’Ajuts a Projectes d’Iniciatives Socials, que té com a principals objectius la inclusió social i laboral, la promoció de la igualtat d’oportunitats i la millora de la qualitat de vida dels col·lectius més fràgils.

La Fundació ”la Caixa” ha decidit incrementar fins als 22,8 milions d’euros el pressupost del programa per a aquest 2021, com a resposta a les necessitats socials creixents derivades de la crisi per la pandèmia del coronavirus.

L’entitat obre fins el 25 de febrer el termini de presentació de projectes per a la primera convocatòria 2021 de Promoció de l’Autonomia Personal i Atenció a l’Envelliment, a la Discapacitat i a la Malaltia.

“El nostre compromís social és més necessari que mai perquè la pandèmia i les mesures per contenir-la tenen un impacte econòmic i social que està repercutint de manera directa a les persones més vulnerables”, assenyala el director general de la Fundació ”la Caixa”, Antoni Vila.

Última actualització: 27 febrer 2024 | 12:39