El nombre de projectes presentats en la convocatòria d’Acció Social en l’Àmbit Rural s’ha incrementat un 40%.FLC

La Fundació ”la Caixa” destina més de 200.000 euros a sis projectes de transformació social en l’àmbit rural en el context de la Covid-19 a Catalunya

28.12.20

Prop de 10.000 persones en situació de vulnerabilitat i que resideixen en municipis de menys de 10.000 habitants seran les beneficiàries dels 38 projectes seleccionats en la sisena convocatòria del Programa d’Ajuts a Iniciatives Socials 2020.

A propòsit de les necessitats originades arran de la crisi sanitària i social de la Covid-19, la Fundació ”la Caixa” ha reforçat el seu suport a les entitats socials. Aquest any, el nombre de projectes presentats en la convocatòria d’Acció Social en l’Àmbit Rural ha incrementat un 40%.

“Les persones més vulnerables que viuen en zones rurals sovint no tenen la mateixa igualtat d’oportunitats per poder accedir als serveis d’atenció bàsics, i aquesta convocatòria pretén, precisament, contribuir a revertir aquesta situació”, destaca el director general de la Fundació ”la Caixa”, Antoni Vila.

Última actualització: 27 febrer 2024 | 12:33