La Fundació ”la Caixa” crea una nova convocatòria de suport a projectes socials a Catalunya dotada amb 5 milions d’euros

24.11.20

En el context actual d’emergència sanitària i social, la Fundació ”la Caixa” crea una nova convocatòria d’ajuts a projectes socials, a la qual es podran presentar les entitats de Catalunya que treballen per millorar la qualitat de vida de les persones en situació vulnerable per la crisi provocada pel coronavirus.

“El nostre compromís és més ferm que mai. Redoblem la nostra implicació amb la societat catalana, les entitats i els col·lectius més vulnerables obrint una nova convocatòria d’ajuts per donar resposta a la situació d’emergència social, conseqüència de la crisi generada pel coronavirus”, ha expressat el director general de la Fundació ”la Caixa”, Antoni Vila.

La Convocatòria Catalunya 2020, dotada amb 5 milions d’euros, contempla sis àmbits d’actuació: persones grans i reptes derivats de l’envelliment; discapacitat i salut mental; humanització de la salut, inserció sociolaboral, lluita contra la pobresa en l’àmbit familiar i contra l’exclusió social (incloent-hi activitats culturals per a la inclusió social), i interculturalitat i acció social.