La Fundació ”la Caixa” impulsa 19 projectes artístics sensibles a les necessitats socials sorgides per la pandèmia

16.11.20

El programa Art for Change de la Fundació ”la Caixa” reforça la seva convocatòria en el context de la pandèmia i ofereix un any més, ajudes a projectes de diferents disciplines artístiques que començaran a funcionar el gener.

Reflexa’t és un dels 9 projectes seleccionats a la província de Barcelona que mitjançant la fotografia, pretén enfortir l’autoestima de persones sense llar, altament afectades pel confinament.

Las paredes tienen memoria és un projecte de Badalona també dirigit a un col·lectiu molt castigat per la pandèmia: la gent gran. Constarà en escriure i dibuixar records a les rajoles de la ciutat.