En l’àmbit del desenvolupament social i educatiu de nens i joves en situació de vulnerabilitat i de les seves famílies s’han seleccionat 44 projectes, amb 11.538 beneficiaris.FLC

La Fundació ”la Caixa” destina prop de 450.000 euros a la lluita contra la pobresa i l’exclusió social a Catalunya

11.08.20

Més de 7.000 persones  seran beneficiàries dels 16 projectes seleccionats en aquesta comunitat en la segona convocatòria del Programa d’Ajuts a Iniciatives Socials 2020.

La Fundació ”la Caixa” reforça el seu compromís amb les entitats davant la situació de crisi sanitària i social derivada de la Covid-19 amb la finalitat de garantir que els ajuts arribin a les persones i col·lectius que més ho necessiten.

“La lluita contra la pobresa que pateixen milers de famílies vulnerables i menors en situació de risc d’exclusió continuen sent objectius prioritaris per a la nostra fundació, i més davant l’actual context de crisi sanitària i social que incideix en aquests col·lectius de forma especialment severa”, ha assenyalat el director general de la Fundació ”la Caixa”, Antoni Vila.

Última actualització: 27 febrer 2024 | 12:26