La Fundació ”la Caixa” destina prop d’un milió euros a l’atenció a l’envelliment, la discapacitat i la malaltia a Catalunya

30.06.20

Més de 20.000 persones i el seu entorn familiar seran les beneficiàries dels projectes seleccionats en aquesta comunitat en la primera convocatòria del Programa d'Ajuts a Iniciatives Socials 2020.

La Fundació ”la Caixa” reforça el seu suport a les entitats davant la situació de crisi sanitària i social derivada de la Covid-19 amb la finalitat de garantir que els ajuts arribin a les persones i col·lectius més vulnerables.

“En aquests moments, més que mai, volem estar al costat dels col·lectius socials més fràgils. Ens impliquem perquè aquesta ajuda permeti a les persones amb discapacitat o que pateixen processos de pèrdua d'autonomia superar situacions difícils i trobar oportunitats reals per millorar les seves condicions de vida i les de les seves famílies”, ha destacat el president de la Fundació Bancària ”la Caixa”, Isidre Fainé.