La Fundació de l’Esperança atén prop d’un centenar de menors vulnerables en el seu casal d’estiu basat en la Pedagogia d’Emergència

26.06.20

L’entitat, impulsada per la Fundació ”la Caixa”, ofereix una opció de lleure educatiu a infants i adolescents que no tenen la possibilitat d’accedir a recursos d’oci durant l’estiu i que viuen en un entorn amb mancances socials, econòmiques i educatives.

L'objectiu del casal d’enguany és ajudar-los a superar traumes que en el context de la pandèmia han pogut activar-se, proporcionant-los seguretat i reforçant la seva autoestima i confiança en ells mateixos.

“Aquest any també garantim dos àpats saludables al dia –esmorzar i dinar- i això suposa un ajut per moltes famílies que tenen dificultats per cobrir les necessitats més bàsiques.”, afirma Núria Danés, directora de la Fundació de l’Esperança.

La Fundació de l’Esperança és una entitat de porta oberta, que treballa en xarxa i lluita contra la pobresa i l’exclusió social en el districte de Ciutat Vella.