Ferran Adrià, Antonio Banderes i Alejandro Sanz, entre d’altres, se sumen a la campanya Cap llar sense aliments, impulsada per la Fundació ”la Caixa” amb el suport de CaixaBank

18.05.20

Els cantants Alejandro Sanz, India Martínez, Chenoa, Mónica Naranjo, Rozalén i Antonio Orozco; els actors Antonio Banderas, Hugo Silva, Pablo Chiapella, Jordi Sánchez i Bibiana Fernández; les models Judit Mascó, Eva González i Nieves Álvarez; els xefs Ferran Adrià i Karlos Arguiñano; els humoristes Ernesto Sevilla, Los Morancos i Martita de Graná, i els futbolistes Jordi Alba i Joaquín Sánchez són només algunes de les celebritats que s’han sumat a #CapLlarSenseAliments.

A l'inici de la crisi sanitària, la Fundació ”la Caixa”, amb el suport de CaixaBank, va llançar Cap llar sense aliments, una acció solidària de recollida de donatius en favor dels Bancs d'Aliments, afectats pel desabastiment. Gairebé només un mes i mig després, la iniciativa s'acosta als 1,5 milions d'euros recaptats per pal·liar els efectes de la crisi del coronavirus.

Com a resposta a la bona acollida de la campanya i de la urgent emergència social, la Fundació ”la Caixa” va decidir aportar un milió d'euros addicional a la iniciativa. Fins al moment, la xifra s'acosta als 2,5 milions d'euros recaptats, que es distribuiran entre els Bancs d'Aliments.

Fins ara, més de 23.000 donants s’han unit a la campanya de recaptació, que segueix oberta, fent-hi una donació a través dels canals operatius de CaixaBank; per Bizum al número 38014; enviant un SMS amb la paraula «ALIMENTS» al 38014; o al web capllarsensealiments.org