La Fundació ”la Caixa” destina 2,2 milions d’euros a impulsar projectes d’interculturalitat i acció social

14.05.20

Davant la crisi provocada pel coronavirus, el Programa d’Ajuts a Projectes d’Iniciatives Socials reforça el seu compromís amb els col·lectius més vulnerables ampliant el termini de presentació d’iniciatives interculturals fins a l’1 de juliol i incloent-hi propostes que donin resposta als nous reptes que es plantegen com a conseqüència de l’emergència social.

A Catalunya, 141 projectes van ser seleccionats en el marc del Programa d’Ajuts a Projectes d’Iniciatives Socials, al 2019. En el conjunt d’Espanya, la Fundació ”la Caixa” va destinar un total de 17,3 milions d’euros a 736 projectes socials, que van arribar a 268.231 persones, l’any passat.

El programa col·labora amb organitzacions sense ànim de lucre per promoure iniciatives que es dirigeixen especialment a les persones en situació de vulnerabilitat social i que tenen com a objectiu la promoció de la igualtat d’oportunitats i la millora de la qualitat de vida.

«Amb aquesta convocatòria, volem contribuir a la construcció d’una societat més inclusiva i diversa, impulsant projectes que fomentin la convivència ciutadana intercultural i el desenvolupament social, sobretot en circumstàncies complexes com l’actual, provocada per la crisi del coronavirus», ha explicat el subdirector general de la Fundació ”la Caixa”, Marc Simón.