La Fundació ”la Caixa” facilita més de 1.600 llocs de treball per a serveis essencials davant la COVID-19 a través del programa Incorpora

30.04.20

A Catalunya, el programa d’inserció sociolaboral de la Fundació ”la Caixa” ha fet possibles 389 contractacions a persones en situació d’exclusió, a través de 238 empreses socialment responsables, donant així una resposta immediata el primer mes de la pandèmia del coronavirus.

La demanda de personal prové del sector sociosanitari, del de serveis de neteja, de l’agrari, del de recollida de fruita i verdura, i del comerç de productes essencials, especialment alimentaris.

«Des d’Incorpora, estem donant resposta a la demanda urgent de personal en serveis essencials i facilitant perfils que s’ajusten a les necessitats del moment. Així, persones que provenen de situacions d’elevada vulnerabilitat poden fer un pas endavant i convertir-se en imprescindibles», ha explicat el director general de la Fundació Bancària ”la Caixa”, Antoni Vila.