La Fundació ”la Caixa” i CaixaBank impulsen una campanya solidària d’emergència a favor dels Bancs d’Aliments per pal·liar els efectes del coronavirus

01.04.20

Sota el lema Cap llar sense aliments, la Fundació ”la Caixa” i CaixaBank llancen una acció especial per ajudar famílies en situació de vulnerabilitat, agreujada ara per la crisi sanitària i social.

L’objectiu és recaptar la màxima quantitat possible d’aliments i de fons per cobrir les demandes habituals ateses pels Bancs d’Aliments en les diferents campanyes presencials, que s’han vist afectades per la situació actual.

A partir de l’1 d’abril, tots els ciutadans podran oferir el seu suport econòmic a través dels canals operatius de CaixaBank, enviant un SMS amb la paraula «ALIMENTS» al 38014 o al web capllarsensealiments.org. La Fundació ”la Caixa” hi aporta 100.000 euros inicials per pal·liar les primeres conseqüències de l’emergència social.

Els 54 Bancs d’Aliments d’Espanya el 2019 van atendre 310.000 famílies desafavorides repartint més de 144,5 milions de quilos de menjar, amb l’assistència de 7.300 institucions benèfiques.