La Fundació ”la Caixa” destina 3 milions d’euros a les ajudes per a alimentació a famílies vulnerables davant la crisi del coronavirus

27.03.20

Aquestes ajudes extraordinàries destinades a garantir l’accés a l’alimentació, se sumen als 60 milions d’euros anuals destinats al programa de lluita contra la pobresa infantil CaixaProinfància, que atén a 37.000 famílies cada any.

Els 3 milions d’euros suplementaris tenen per objectiu recolzar a més de 10.000 famílies en risc d’exclusió per pal·liar els efectes de la pandèmia del Covid-19.

«Donant continuïtat al nostre intens compromís amb les famílies desafavorides, la Fundació ”la Caixa” redobla els seus esforços en el marc d’una crisi sanitària sense precedents per estar al costat dels més vulnerables i ajudar-los a tirar endavant en aquest moment difícils», ha subratllat el president de la Fundació Bancària ”la Caixa”, Isidre Fainé.

CaixaProinfància té per objectiu garantir el desenvolupament de tots els nens i nenes, posant a disposició de famílies vulnerables ajudes dirigides a reforç educatiu, educació no formal, suport educatiu familiar, teràpia psicosocial i promoció de la salut.