L’Obra Social ”la Caixa” destina 3,5 milions d’euros a impulsar la inserció sociolaboral de persones en situació o risc de vulnerabilitat

28.10.19

Més de 20.000 persones seran les beneficiàries directes d'aquests ajuts a través de la convocatòria d'Inserció Sociolaboral 2019, que aquest any ha seleccionat 140 projectes d'entitats socials de tot l’Estat.

L’objectiu principal dels projectes seleccionats és promoure la formació, l'autoocupació i la millora de l'ocupabilitat d'aquestes persones a través d'itineraris personalitzats d'acompanyament, així com reforçar el suport a les empreses d'inserció i centres especials de treball.

El president de la Fundació Bancària ”la Caixa”, Isidre Fainé, ha destacat el compromís de l'entitat a favor d'una societat més justa i igualitària i amb més oportunitats per a les persones vulnerables.