L’Obra Social ”la Caixa” i CaixaBank aconsegueixen més de 2,5 milions de litres de llet per als bancs d’aliments

09.10.19

L’acció solidària «Cap nen sense bigoti» ha tornat a batre el rècord de recollida de llet, amb 2,5 milions de litres de llet entre donatius electrònics i la recollida física, que aquest any s’ha fet per mitjà d’activitats associades als Voluntaris ”la Caixa”.

Aquesta suma es lliurarà a la Federació Espanyola de Bancs d’Aliments (FESBAL), que distribuirà la llet entre els bancs d’aliments provincials perquè arribi a les persones en risc d’exclusió social de cada territori.

Més de 212.989 menors en risc de vulnerabilitat social podran accedir a aquest aliment durant els pròxims tres mesos, d’aquí a final d’any, gràcies a la quantitat recollida.

Un de cada tres menors a Espanya es troba en risc de pobresa, segons la Xarxa Europea de Lluita contra la Pobresa i l’Exclusió Social (taxa AROPE). Aquesta situació provoca que més de 225.000 menors quedin a mercè dels bancs d’aliments per cobrir les seves necessitats nutricionals.