”la Caixa” reforça l’Obra Social a les Illes Balears i eleva el seu pressupost a 14,2 milions d’euros el 2019

Palma

27.09.19

La presidenta del Govern de les Illes Balears, Francina Armengol, i el president de la Fundació Bancària ”la Caixa”, Isidre Fainé, han signat a Palma un acord que recull la col·laboració entre aquestes dues institucions en matèria d’acció social i cultural per a l’any 2019.

”la Caixa” destina al desenvolupament de programes i activitats de l’Obra Social 14,2 milions d’euros anuals el 2019, davant dels 14 milions del 2018.

Amb aquest acord, l’entitat intensifica el seu compromís amb les Illes Balears i potencia els projectes socials dirigits a lluitar contra la pobresa infantil i a facilitar la integració laboral de col·lectius desafavorits.

A més, a aquest pressupost anual s’hi suma l’aportació extraordinària d’un milió d’euros a l’Ajuntament de Sant Llorenç des Cardassar per a la recuperació del municipi, afectat per les inundacions.

El president de la Fundació Bancària ”la Caixa”, Isidre Fainé, ha explicat: «Treballar pel benestar dels ciutadans de Balears, especialment dels més vulnerables, és una de les nostres prioritats com a fundació. Per això, avui reforcem una vegada més el nostre compromís històric i fundacional amb aquest territori tan important per a nosaltres».