L’Obra Social ”la Caixa” destina 2,6 milions d’euros a la lluita contra la pobresa infantil i l’exclusió social

26.08.19

Més de 46.000 persones seran les beneficiàries directes d'aquests ajuts a través de la convocatòria de Lluita contra la Pobresa Infantil i l'exclusió social, que aquest any ha seleccionat 109 projectes d'entitats socials de tot l'Estat.

L'objectiu principal dels projectes seleccionats en aquesta convocatòria d'ajuts a projectes socials 2019 és la inclusió de persones en risc de pobresa, així com l'apoderament personal en la infància i la joventut.

El president de la Fundació Bancària ”la Caixa”, Isidre Fainé, ha destacat el compromís de l'entitat a favor d'una societat més justa i igualitària i amb més oportunitats per a les persones vulnerables.