L’Obra Social ”la Caixa” premia els deu projectes socials més innovadors de l’any

04.04.19

Els premis ”la Caixa” a la Innovació Social reconeixen l'esforç de les organitzacions per donar resposta als reptes socials actuals contribuint a una millora en la qualitat de vida de les persones a les quals es dirigeixen i al seu entorn.

Les 10 entitats guanyadores i l'accèssit de la cinquena edició desenvolupen la seva acció social a les províncies de Barcelona, Granada, Madrid, Sevilla, Tarragona, Biscaia i Saragossa.

El director general de la Fundació Bancària ”la Caixa”, Jaume Giró, ha destacat la capacitat de mobilització de les entitats premiades que,  incentivant la col·laboració i participació d'una gran diversitat d'agents, "donen respostes eficaces al repte de construir una societat més justa, on les persones més vulnerables tinguin oportunitats reals per millorar les seves condicions de vida i generar impactes positius a la seva comunitat"