El president de la Generalitat Valenciana, Ximo Puig, i el president de la Fundació Bancària ”la Caixa”, Isidre Fainé, durant la trobada a València.

”la Caixa” intensifica la seva acció social a la Comunitat Valenciana i eleva el seu pressupost a 30 milions d’euros el 2019

València

29.03.19

El president de la Generalitat Valenciana, Ximo Puig, i el president de la Fundació Bancària ”la Caixa”, Isidre Fainé, han signat un conveni marc que recull la col·laboració entre totes dues institucions per al 2019.

”la Caixa” destinarà 30 milions d'euros al desenvolupament de programes i activitats d'Obra Social durant aquest any, que suposa un increment de 2 milions respecte el 2018. Amb aquest acord, l'entitat intensifica el seu compromís amb la Comunitat Valenciana i potencia els projectes socials dirigits a la lluita contra l'exclusió i a facilitar la integració laboral de col·lectius desafavorits.

«Gradualment, però de forma decidida, en els últims anys hem augmentat el pressupost de l'Obra Social a la Comunitat Valenciana, fins als 30 milions d'euros el 2019. Aquesta xifra és el paraigua de centenars d'iniciatives de caràcter social, científic, educatiu i cultural. Però, sobretot, és la materialització de la nostra voluntat de contribuir al benestar dels valencians sempre que estigui a les nostres mans», ha explicat Isidre Fainé, president de la Fundació Bancària ”la Caixa”.

Última actualització: 27 febrer 2024 | 13:28