El president de la Fundació Bancària ”la Caixa”, Isidre Fainé, i el president de la Junta d’Extremadura, Guillermo Fernández Vara, en els moments previs a la firma del conveni marc de l’Obra Social.

”la Caixa” reforça l’Obra Social a Extremadura i eleva el seu pressupost a 5 milions d’euros

Badajoz

20.03.19

El president de la Junta d’Extremadura, Guillermo Fernández Vara, i el president de la Fundació Bancària ”la Caixa”, Isidre Fainé, han signat avui a Mèrida un acord marc que recull la col·laboració entre totes dues institucions en matèria d’acció social i cultural per al 2019.

”la Caixa” destinarà aquest any 5 milions d’euros al desenvolupament de programes i activitats d’Obra Social a Extremadura, i hi intensificarà la seva acció. En el marc del seu Pla Estratègic 2016-2019 i sota el lema Canviem presents, construïm futurs, l’entitat prioritzarà els projectes socials dirigits a lluitar contra la pobresa infantil i a facilitar la contractació de persones en risc d’exclusió.

Segons ha explicat el president de la Fundació Bancària ”la Caixa”, Isidre Fainé, «avui anunciem l’increment del nostre pressupost per a l’acció social a Extremadura. Però aquest compromís, mantingut en el temps, va més enllà de les xifres pressupostàries. Se sustenta en la nostra ferma voluntat de seguir contribuint al benestar d’aquesta comunitat i dels seus ciutadans, a través de la Junta».

Última actualització: 27 febrer 2024 | 12:44