La Fundació Cruyff, ”la Caixa” i la Fundació Barça inauguren el Cruyff Court Sergi Roberto a Reus

Tarragona

14.03.19

El Cruyff Court Sergi Roberto, és el novè dels quinze que la Fundació Cruyff inaugurarà a Catalunya, arrel de la col·laboració amb ”la Caixa” i la Fundació Barça, per promoure l’esport com a via d’inclusió i cohesió social i que en aquest cas compta amb el suport de l’Ajuntament de Reus.

En total, es preveu la construcció, manteniment i dinamització de 15 Cruyff Courts arreu de Catalunya, prioritzant zones desafavorides, fruit de l’acord entre la Fundació Cruyff, ”la Caixa” i la Fundació Barça.

Els Cruyff Courts són petits camps de futbol d’ús lliure per fomentar l’esport entre infants i joves i, a través d’aquesta activitat, inculcar valors com la responsabilitat, la superació personal, la integració, el joc en equip i l’educació en hàbits saludables, per evitar el sedentarisme i prevenir l’obesitat infantil.