126 municipis de tot l’Estat es beneficiaran dels ajuts que l’Obra Social ”la Caixa” destina a millorar la qualitat de vida de les persones més vulnerables que viuen en el medi rural

13.11.18

Prop de 12.000 ciutadans en risc o situació de vulnerabilitat, principalment menors, joves, dones, immigrants, gent gran i persones amb discapacitat, seran els beneficiaris directes d’aquests ajuts, que aquest any superen els 900.000 euros.

La convocatòria d’Acció Social en l’Àmbit Rural 2018 ha avaluat 220 projectes que aborden aspectes com la inserció sociolaboral, la cohesió social o els reptes de l’envelliment, 36 dels quals han estat seleccionats, i compten amb la participació de 800 voluntaris i gairebé 200 professionals.

El president de la Fundació Bancària ”la Caixa”, Isidre Fainé, ha destacat la contribució de l’entitat en el desenvolupament i progrés social del medi rural mitjançant accions que repercuteixen directament en la població més vulnerable.