L’Obra Social ”la Caixa” destina 3,6 milions d’euros a projectes que promouen la inserció sociolaboral de persones en situació de vulnerabilitat

06.08.18

Més de 18.000 ciutadans de tot l’Estat seran els beneficiaris directes dels ajuts que l'Obra Social ”la Caixa” destina a l'impuls i millora de l'ocupació entre joves en risc d'exclusió, persones immigrades, persones amb discapacitat, aturats de llarga durada i dones amb greus problemàtiques socials.

La convocatòria d'Inserció Sociolaboral 2018 ha seleccionat 152 projectes a tot l’Estat espanyol que compten amb el suport i la implicació de 1.492 empreses, a través de les quals s'obtindran més de 3.700 insercions en el mercat laboral ordinari.

El president de la Fundació Bancària ”la Caixa”, Isidre Fainé, ha destacat el compromís de l’entitat amb el Programa d’Ajuts a Projectes d’Iniciatives Socials com un dels pilars per donar resposta a les necessitats i carències de la societat d’avui.