L’Obra Social ”la Caixa” destina aquest any 2,6 milions d’euros a la lluita contra la pobresa infantil i l’exclusió social

06.07.18

Més de 44.000 persones de tot l'Estat, la majoria nens i joves en risc o situació d'exclusió social, seran els beneficiaris directes d'aquestes ajudes que l'Obra Social ”la Caixa” destina a fomentar processos d'apoderament personal amb la implicació del propi menor i potenciant la família com a centre d'atenció.

La convocatòria de Lluita contra la Pobresa Infantil i l'Exclusió Social ha seleccionat aquest any 109 projectes que tenen com a objectiu el desenvolupament integral i el procés d'inclusió social de les persones en situació de vulnerabilitat, fomentant les seves capacitats, afavorint la igualtat d'oportunitats i enfortint las xarxes de suport.

El president de la Fundació Bancària ”la Caixa”, Isidre Fainé, ha destacat el compromís de l'entitat amb el Programa d'Ajuts a Projectes d'Iniciatives Socials com un dels pilars per donar resposta a les necessitats i carències de la societat d'avui.