”la Caixa” reforça l’Obra Social a les Illes Balears i eleva el seu pressupost a 14 milions d’euros el 2018

Palma

16.03.18

La presidenta del Govern de les Illes Balears, Francina Armengol, i el president de la Fundació Bancària ”la Caixa”, Isidre Fainé, han signat a Palma un acord que recull la col·laboració entre aquestes dues institucions en matèria d’acció social i cultural per a l’any 2018.

”la Caixa” destinarà 14 milions d’euros anuals al desenvolupament de programes i activitats de l’Obra Social el 2018, davant els 13,5 milions del 2017.

Amb aquest acord, l’entitat intensifica el seu compromís amb les Illes Balears i potencia els projectes socials dirigits a lluitar contra l’exclusió i a facilitar la integració laboral de col·lectius desafavorits.

El president de la Fundació Bancària ”la Caixa”, Isidre Fainé, ha explicat: «Avui reforcem una vegada més el nostre compromís, històric i fundacional, amb les Illes Balears. El nostre objectiu, al costat del Govern, és arribar cada dia a més persones d’aquesta comunitat, en especial a les que passen per situacions de dificultat, i contribuir a millorar-ne les condicions de vida».

A més de la signatura del conveni marc d’acció social, Isidre Fainé va presidir ahir dijous a CaixaForum Palma el Patronat de la Fundació Bancària ”la Caixa” i el Consell de CriteriaCaixa.

Última actualització: 27 febrer 2024 | 14:35