L’Obra Social ”la Caixa” destina un milió d’euros a 43 projectes d’acció social en l’àmbit rural arreu de l’Estat

15.12.17

Afavorir el desenvolupament de persones en situació vulnerable que resideixen en àrees rurals és l'objectiu d'aquest programa de l'Obra Social ”la Caixa”, que concedeix ajudes a projectes d'entitats socials que promouen programes socials.

Aquesta convocatòria s'emmarca en el Programa d'Ajuts a Projectes d'Iniciatives Socials de l'Obra Social ”la Caixa”, que destinarà aquest any més de 19,8 milions d'euros a projectes de tot l'Estat.

El president de la Fundació Bancària ”la Caixa”, Isidre Fainé, ha volgut expressar el seu agraïment a totes les persones i entitats que han participat en aquesta convocatòria: "l'entrega i l'entusiasme amb què treballen a diari per fer una societat més justa els fa absolutament imprescindibles".