L’Obra Social ”la Caixa” convoca 30 beques de postdoctorat en universitats i centres de recerca espanyols

25.08.17

La Fundació Bancària "la Caixa", convençuda que el progrés científic, la recerca, la mobilitat i la qualificació professional són claus per al desenvolupament de les persones i per al progrés de tota la societat, dóna suport als investigadors que volen avançar en la seva carrera científica.

En aquesta nova convocatòria, oberta fins al 2 d'octubre, es posen en marxa les beques Junior Leader "la Caixa". Aquest programa pretén contractar els millors investigadors nacionals i internacionals per desenvolupar els seus projectes en centres de recerca i en universitats espanyoles.

La inversió que "la Caixa" ha fet en la convocatòria del 2017 ha estat de 18,3 milions d'euros, i el pressupost acumulat des del començament del programa ja supera els 218,9 milions d'euros.