L’Obra Social “la Caixa” celebra els 10 anys del seu programa de referència en l’ús de l’art i la cultura com a eines de transformació social

20.07.17

Avui ha tingut lloc a CaixaForum Barcelona la jornada de celebració del 10è aniversari d'Art for Change ”la Caixa”. Un programa que l'Obra Social ”la Caixa” va posar en funcionament el 2007, essent en aquells moments una iniciativa pionera i avui dia ja tota una referència a nivell internacional en l'impuls de projectes que utilitzen l'art i la cultura com a eines per a la millora personal i social.

Ha inaugurat la jornada la directora general adjunta de la Fundació Bancària ”la Caixa”, Elisa Durán, qui ha convidat als presents a celebrar l'aniversari d'Art for Change "a través de tres dels elements fonamentals que defineixen aquest programa: la participació en processos creatius, l'accessibilitat a la cultura, i la reflexió sobre com prenen forma aquests projectes artístics de transformació social. I ha prosseguit afirmant que "la cultura, la seva promoció i divulgació, és una forma de comprometre'ns amb la societat que ens envolta. I l'art sempre ha estat un camí per entendre la realitat, ha propiciat i ha de seguir propiciant espais per a la reflexió, el diàleg i la convivència."