L’Obra Social ”la Caixa” premia 10 projectes socials que aconsegueixen una transformació directa i real en la societat mitjançant mètodes innovadors

30.05.17

Els Premis ”la Caixa” a la Innovació Social reconeixen la capacitat d’innovació i transformació social de les organitzacions que, adoptant noves metodologies, contribueixen a una millora efectiva de la vida de les persones a les quals es dirigeixen.

Els projectes guanyadors formen part de les iniciatives seleccionades en les Convocatòries d’Ajuts a Projectes Socials 2016 impulsades per l’Obra Social ”la Caixa”. De totes aquestes, 327 es van presentar com a candidates als premis.

Les 10 entitats guanyadores de la tercera edició dels Premis ”la Caixa” a la Innovació Social són de Barcelona, Madrid, Saragossa, Màlaga, Almeria, Granada, la Corunya i Biscaia.

Durant l’acte d’entrega, el director general de la Fundació Bancària “la Caixa”, Jaume Giró, s’ha dirigit a totes les entitats: “Ens posem al vostre costat, en la recerca de l’eficàcia social, i volem aprendre de cada projecte, premiat o no. Aprendre de com es poden aplicar els vostres models d’actuació a altres llocs.”