L’Obra Social ”la Caixa” destina més de 2,5 M d’euros a 107 projectes dirigits a millorar les relacions personals i socials de persones i famílies en situació vulnerable

24.11.16

La convocatòria d'Interculturalitat i acció social 2016 concedeix ajuts a projectes dirigits a afavorir la convivència ciutadana i el desenvolupament personal i social, i a projectes socioeducatius que contribueixin a la promoció de la salut integral, a la prevenció de la violència i a la igualtat d'oportunitats.

Dels 572 projectes presentats aquest any, se n'han seleccionat 107, que atendran prop de 100.000 persones amb dificultats vitals diverses, de les quals més de 50.000 són infants i adolescents de fins a 17 anys.

La convocatòria d'Interculturalitat i acció social és una de les vuit convocatòries del Programa d'Ajuts a Projectes d'Iniciatives Socials de l'Obra Social ”la Caixa”, el qual destinarà enguany més de 17 milions d'euros a projectes a tot Espanya.

Per al president de la Fundació Bancària ”la Caixa”, Isidre Fainé, «els valors universals i el creixement personal que promou aquesta convocatòria són més que mai una prioritat en el conjunt de reptes i compromisos de la nostra entitat amb la societat».

Etiquetes