L’Obra Social ”la Caixa” destina prop de 3 milions d’euros a 117 projectes de lluita contra la pobresa infantil i l’exclusió social

22.07.16

La convocatòria de Lluita contra la pobresa infantil i l'exclusió social 2016 concedeix ajudes a projectes que afavoreixen la promoció, el desenvolupament integral i la igualtat d'oportunitats de persones en situació de pobresa i vulnerabilitat social.

Aquesta convocatòria s'emmarca en el Programa d'Ajuts a Projectes d'Iniciatives Socials de l'Obra Social ”la Caixa”, que enguany destinarà 17 milions d'euros a projectes d'arreu de l'Estat.

Dels 469 projectes presentats en aquesta convocatòria, 117 han estat els seleccionats que atendran més de 45.000 persones en situació de pobresa. Entre elles, més de 15.000 són nens i adolescents de fins a  17 anys.

El president de la Fundació Bancària ”la Caixa”, Isidre Fainé, ha expressat el seu agraïment a aquestes entitats que "accepten i acullen la realitat de la vulnerabilitat social, no com una condició de fracàs vital sinó com una oportunitat de creixement i de canvi".