L’Obra Social ”la Caixa” destina 4,5 milions d’euros a 202 projectes de tot l’Estat que milloraran la qualitat de vida de persones grans o amb discapacitat

07.06.16

La convocatòria de Promoció de l'Autonomia i Atenció a l'envelliment, la discapacitat i la dependència 2016 concedeix ajudes a projectes que promouen la vida independent, l'autonomia i la qualitat de vida de persones amb discapacitat, malaltia física o mental o en situació de dependència.

Aquesta és la primera de las vuit convocatòries que conformen el Programa d'Ajuts a Projectes d'Iniciatives Socials de l'Obra Social ”la Caixa”, que destinarà aquest any més de 17 milions d'euros a projectes de l'Estat espanyol.

Dels 202 projectes seleccionats en aquesta convocatòria, 102 han presentat la seva candidatura als Premis ”la Caixa” a la Innovació i Transformació Social 2015, una iniciativa que atorga un reconeixement especial a les organitzacions que utilitzen noves metodologies i vies d'intervenció en la seva pràctica.

El president de la Fundació Bancària ”la Caixa”, Isidre Fainé, ha expressat el seu agraïment a aquestes entitats que "accepten i acullen la realitat de la vulnerabilitat social, no com una condició de fracàs vital sinó com una oportunitat de creixement i de canvi".

Etiquetes