L’Obra Social ”la Caixa” premia els projectes socials que aconsegueixen una transformació directa i real en la societat mitjançant mètodes innovadors

13.04.16

Els Premis ”la Caixa” a la Innovació i la Transformació Social reconeixen la capacitat d’innovació i transformació social de les organitzacions que, adoptant noves metodologies, contribueixen a una millora efectiva de la vida de les persones a les quals es dirigeixen.

Els projectes guanyadors formen part de les iniciatives seleccionades a les Convocatòries d’Ajudes a Projectes Socials 2015 impulsades per l’Obra Social ”la Caixa”. De totes aquestes, 489 es van presentar com a candidates als premis.

Les 10 entitats guanyadores de la segona edició dels Premis ”la Caixa” a la Innovació i la Transformació Social són de Barcelona, Bilbao, Osca, Granada, Palma, València i Madrid.

El director general de la Fundació Bancaria ”la Caixa”, Jaume Giró, ha felicitat les entitats pel seu impuls a «projectes socials innovadors que transformen la vulnerabilitat de les persones que més pateixen en la força i l’apoderament de les seves vides».