L’any 2015, més del 80% dels projectes socioeducatius es dirigeixen aescolars en situacions difícils, a través de recolzament psicopedagog

30.10.15

La convocatòria d'Acció Social i Interculturalitat de l'Obra Social ”la Caixa” ha concedit ajudes per valor de prop de 2,5 milions d'euros a 115 projectes socioeducatius.

D'aquests projectes, 33 impulsen l'educació en valors i la promoció de la participació social; 25 la millora de l'èxit escolar i la implicació familiar; 25 la promoció de la convivència intercultural; 17 la prevenció de la violència; i 15 la promoció d'hàbits saludables i prevenció d'addiccions.

La novetat dels resultats d'aquest any és que més del 80% dels projectes d'aquesta convocatòria es dirigeixen a nens i joves en context escolar, la majoria en situació de vulnerabilitat, a través de recolzament psicopedagog.

Per al President de la Fundació Bancària ”la Caixa”, Isidre Fainé, "els valors universals i el creixement personal que promou aquesta convocatòria són més que mai una prioritat en el conjunt de reptes i compromisos de la nostra entitat amb la societat".