”la Caixa” destina més de 4,5 milions d’euros a 229 projectes a tot l’Estat que fomenten l’autonomia de persones dependents o amb discapacitat

27.05.15

La convocatòria de Promoció de l'Autonomia i Atenció a la Discapacitat i a la Dependència 2015 concedeix ajudes a projectes que promouen la vida independent, l'autonomia i la qualitat de vida de persones amb discapacitat, malaltia física o mental o en situació de dependència

Aquesta convocatòria s'emmarca en el Programa d'Ajudes a Projectes d'Iniciatives Socials de la Obra Social ”la Caixa”, que destinarà aquest any més de 17 milions d'euros a iniciatives socials a tot l'Estat

Dels 229 projectes escollits en aquesta convocatòria, 151 han presentat la seva candidatura als Premis ”la Caixa” a la Innovació i Transformació Social 2015, una iniciativa que atorga un reconeixement especial a les organitzacions que utilitzen noves metodologies i vies d'intervenció en la seva pràctica

El president de la Fundació Bancària ”la Caixa”, Isidre Fainé, ha expressat la seva gratitud a totes aquestes entitats que "accepten i acullen la realitat de la vulnerabilitat social, no com una condició de fracàs vital, sinó com una oportunitat de creixement i de canvi"