L’Obra Social ”la Caixa” premia els projectes socials més innovadors i els que evidencien una ambició transformadora més gran

07.04.15

Els premis ”la Caixa” a la innovació i la transformació social reconeixen la capacitat d'innovació i transformació social de les organitzacions que, adoptant noves metodologies, contribueixen a una millora efectiva de la vida de les persones a les quals s'adrecen.

Els projectes guanyadors formen part de les 728 iniciatives seleccionades a les convocatòries d'ajudes a projectes d'iniciatives socials 2014 impulsada per l'Obra Social ”la Caixa”.

En la categoria d'innovació social, s'han atorgat els premis a Fundació Ave Maria (Barcelona), Religiosas Adoratrices Esclavas del Santísimo Sacramento y de la Caridad (Madrid), Asociación Zubietxe (Biscaia), Fundació Ared (Barcelona) i Federación Provincial de Asociaciones Vecinales y de Consumidores de Valladolid Antonio Machado.

Fundación Carmen Pardo-Valcarce (Madrid), Lenguas y Mundos en Sevilla, MeSumaría (Càceres), Fundación Acuarela de Barrios (Còrdova) i Fundació Maria Raventós (Barcelona) han rebut els premis en la categoria de transformació social.

El director general de la Fundació Bancària ”la Caixa”, Jaume Giró, ha felicitat les entitats per impulsar «projectes socials innovadors que abracen la vulnerabilitat de les persones i la transformen en l'apoderament de les seves vides».