L’Obra Social ”la Caixa” destina més de 2,5 milions d’euros a 134 projectes que fomenten la participació constructiva en la societat i la vida familiar

17.11.14

La convocatòria d’Acció Social i Interculturalitat concedeix ajudes a projectes socioeducatius que potencien la igualtat d’oportunitats, la convivència ciutadana intercultural i la implicació en la comunitat, i que es dirigeixin a donar respostes als actuals reptes socials

De tots els projectes seleccionats aquest any, 42 impulsen la millora de l’èxit escolar i la implicació familiar, 31 la promoció de la convivència intercultural, 31 l’educació en valors i la participació social, 15 la promoció d’hàbits saludables i prevenció d’addiccions i 15 la prevenció de la violència

Com a novetat, aquest any l’Obra Social ”la Caixa” concedirà un premi a 10 projectes innovadors i d’efecte transformador presentats en qualsevol de las cinc primeres convocatòries

El President de ”la Caixa” i de l’Obra Social ”la Caixa”, Isidre Fainé, ha destacat el repte que suposa per a l’entitat “oferir el seu suport a aquelles iniciatives socials que aposten per una societat més justa que garanteixi la igualtat d’oportunitats”