L’Obra Social ”la Caixa” convida a emprenedors i entitats socials a crear empreses que contribueixin a millorar la societat

26.09.14

La quarta edició de la convocatòria d’Emprenedoria Social de l’Obra Social ”la Caixa” estarà oberta fins al 21 d’octubre   L’Obra Social ”la Caixa” vol seguir donant suport als emprenedors i emprenedores socials, siguin empreses o persones, que esplantegin noves formes d’afrontar les necessitats socials ideant projectes amb propostes centrades en la millora qualitativa de les vides de les persones més vulnerables, i mediambientalment sostenibles.   L’Obra Social ”la Caixa” ajuda a posar en marxa les iniciatives empresarials mitjançant suport econòmic, formació a càrrec de l’IESE Business School, acompanyament gerencial durant un any i treball en xarxa. A més, el despatx Uría Menéndez, a través d’un conveni signat amb laFundació Uría, hi col·labora prestant serveis jurídics estratègics.