L’Obra Social ”la Caixa” inverteix prop de 4 milions d’euros en 188 projectes d’arreu de l’Estat que tenen com a objectiu la lluita contra la pobresa i l’exclusió social

31.07.13

Prop de 72.000 persones de 17 comunitats autònomes seran les beneficiàries de les ajudes concedides a la tercera convocatòria del Programa d'Ajuts a Projectes d'Iniciatives Socials 2013.

L'objectiu d'aquesta convocatòria és donar suport a projectes adreçats a cobrir les necessitats bàsiques i l'atenció psicosocial de persones en situació de vulnerabilitat, sobretot famílies sense recursos.

El president de ”la Caixa” i de la Fundació ”la Caixa”, Isidre Fainé, ha destacat que l'aposta social de ”la Caixa” és "un senyal d'identitat pròpia que avui adquireix un major sentit a causa de la conjuntura social i econòmica que estem vivint. La lluita per l'equitat, per la igualtat d'oportunitats per a totes les persones, és un objectiu prioritari per l'Obra Social ”la Caixa” i ho ha de ser per a tots"