”la Caixa” dóna suport a projectes socials a Mèxic a través de la nova Fundació Inbursa

08.09.09

Ciutat de Mèxic, 7 de setembre de 2009.   El president de ”la Caixa”, Isidre Fainé, l'empresari Carlos Slim Helú, el president del Grup Financer Inbursa, Lic Marco Antonio Slim Domit, el director general de la Fundació ”la Caixa”, Jaume Lanaspa, i la directora de l'àrea Social de la Fundació ”la Caixa”, SAR la Infanta Cristina, han participat avui en la presentació de la Fundació Inbursa.   La caixa d'estalvis i el Grup Financer Inbursa posen en marxa aquesta institució amb l'objectiu de potenciar els programes de suport social al país sud-americà.   En la línia de les actuacions impulsades per l'Obra Social ”la Caixa” a Espanya i per les entitats socials vinculades al Grup Financer Inbursa a Mèxic, entre les prioritats de la Fundació Inbursa destacaran el foment de l'ocupació, l'impuls a iniciatives en l'àmbit de la salut, la promoció de l'educació i el desenvolupament de projectes de cooperació internacional.   La Fundació Inbursa, que compta amb la col·laboració i l'assessorament permanent de l'Obra Social ”la Caixa”, neix amb la voluntat d'expandir la seva actuació a la resta del continent sud-americà.   Més informació a la nota de premsa en PDF.