La Fundació ”la Caixa” acompanya en la tornada a l’escola més de 18.000 menors en situació vulnerable

31.08.22

18.324 nens, nenes i adolescents en situació de vulnerabilitat i 12.222 famílies tornen a les escoles catalanes acompanyats pel programa CaixaProinfància de la Fundació ”la Caixa”

Per tal de donar-los suport en el procés d’aprenentatge i en la creació del camí cap a un futur millor, el Programa CaixaProinfància inicia un nou curs escolar oferint suport socioeducatiu als que més ho necessiten a través de reforç educatiu, oci i temps lliure, tallers, atenció psicològica, logopèdia i psicomotricitat, equipament escolar, ulleres i alimentació.

Coincidint amb l’inici de curs, el Programa CaixaProinfància lliura 16.503 kits escolars a Catalunya perquè els nens i nenes que viuen a llars vulnerables tinguin més possibilitats per aprendre i més motivació per tornar a clase.